GOOGLAJ i pretraži ovaj blog i web

subota, 20. lipnja 2015.

JA U MOME SELU SLOBODNICA - 5.RAZRED

JA U MOME SELU SLOBODNICA je naslov mojega školskog sastava kojega sam napisao kada sam bio 5.razred osnovne škole te školske godine 1998/1999 ... pa pročitajte

TKO SMO MI LJUDI ?
TKO SMO MI LJUDI ?
JA volim svoje selo - Slobodnicu zato što sam u njemu uvijek sretan i imam u njemu puno prijatelja.

Svi su ljudi u mome selu u svojoj biti jakooo DOBRI.

Oni griješe ali zato idu na Svetu misu i mole se našemu milome Bogu da im Bog oprosti.

Moja Slobonica je okružena s puno lijepe prirode,šikara,cvijeća.trave,voća,povrća....

Ja sam u svojoj Hrvtaskoj bio na puno mjesta ali nikad nisam vidio ovako dobro i lijepo mjesto ko što je Slobodnica.I bilo tko kada bude volio moje selo Slobodnicu i JA ću voljeti njegovo selo gdje on živi i gdje stanuju njegovi prijatelji i osjećaji.Moja Slobodnica gradi moj život i JA gradim nju koliko mogu, jer JA tu živim.Pravilo koje sam si postavio je da kad vidim nekoga na ulici uvijek pozdravim bez obzira tko je i što je  ..... SVI SMO MI SAMO OBIČNI LJUDI :) :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Ovdje ostavite svoje komentare i sva pitanja,hvala Vam ,autor bloga !

Video zapisi sa YuTuba

Loading...